Reklamacije, zamene i povraćaj
GENERALNE INFORMACIJE
Svesni smo prava svojih kupaca, kao i činjenice da su ljudi u Crnoj Gori još uvek nepoverljivi po pitanju kupovine preko interneta. Zbog toga smo rešili da postupak reklamacije maksimalno pojednostavimo, kako bi i kupcu i nama u što većoj meri olakšali posao. Svako oštećenje pri transportu, nedostajanje nekih delova i eventualnu neispravnost nekog proizvoda, kupac je dužan da prijavi u roku od 24h od prijema robe.
REKLAMACIJE NA ROBU
Ukoliko ste primili robu i naknadno shvatite da je Vaš proizvod oštećen, molimo Vas da nas kontaktirate u najkraćem roku. Obavezno sačuvajte originalnu ambalažu u kojoj je proizvod isporučen. Ukoliko je moguće, pošaljite nam sliku oštećenja, kako bismo lakše ustanovili problem.
REKLAMACIJE NA POGREŠNU VRSTU ROBE
Ukoliko ste primili porudžbinu i nakon otvaranja shvatili da sadržaj isporuke nije ono što ste naručili, kontaktirajte nas kako bismo mogli da u najkraćem roku izvršimo zamenu.
ZAMENA ROBE
Ukoliko proizvod nije ono što ste poručili i želite da ga zamenite, rado ćemo Vam izaći u susret. Sve što je potrebno jeste da ispunjava sledeće uslove:
- Zamena se mora izvršiti u zakonskom roku od 14 dana od dana prijema pošiljke.
- Proizvod mora biti nekorišćen, neoštećen, u originalnom pakovanju i sa svom propratnom dokumentacijom.
- Troškove vraćanja snosi kupac.
- U slučaju zamene za isti proizvod u drugom dezenu, kupac snosi troškove poštarine u oba smera – za slanje proizvoda nazad i za isporuku novog proizvoda.
- Moguće je zameniti proizvod i za neki drugi proizvod iz iste ili veće cenovne kategorije, uz doplatu razlike u ceni, ukoliko ga imamo na stanju.
Povrat novca nije moguć u slučajevima kada proizvod ne odgovara zbog pogrešno procenjenih dimenzija, boje ili drugih subjektivnih razloga, s obzirom na to da su svi detalji jasno prikazani na našem web sajtu.
POVRAĆAJ SREDSTAVA I PRAVO NA ODUSTAJANJE
PRAVO NA ODUSTAJANJE
U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača Crne Gore, potrošač ima pravo da odustane od ugovora u roku od 14 dana od dana kada mu je proizvod predat, ali samo u slučaju da je dobio proizvod koji nije onaj koji je poručio.
Kako bi potrošač ostvario pravo na odustanak od ugovora, potrebno je da dostavi izjavu na posebnom obrascu za odustanak od ugovora zaključenog na daljinu, odnosno izvan poslovnih prostorija, ili na drugi nedvosmislen način. Obrazac/izjavu možete preuzeti ovde.
Uz popunjen obrazac, potrebno je vratiti proizvod u originalnom pakovanju sa svom propratnom dokumentacijom. Po prijemu, utvrdiće se da li je proizvod neoštećen i ispravan, nakon čega je trgovac u obavezi da u roku od 30 dana izvrši povraćaj sredstava kupcu.
Potrošač snosi punu odgovornost ukoliko dođe do umanjenja vrednosti robe usled rukovanja na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili priroda, karakteristike i funkcionalnost robe. Takođe, potrošač snosi troškove vraćanja robe.
NAPOMENA:
Povrat proizvoda nije moguć ukoliko je kupac dobio proizvod koji odgovara njegovoj porudžbini, ali mu ne odgovara zbog pogrešno procenjenih dimenzija, boje ili drugih subjektivnih razloga. Razlog za to su troškovi koje snosimo prilikom svake porudžbine, uključujući pakovanje, dostavu i obradu povrata. Sve informacije o dimenzijama i karakteristikama proizvoda jasno su prikazane na našem web sajtu, te molimo kupce da ih pažljivo provere pre kupovine.
POVRAĆAJ SREDSTAVA
U slučaju da je kupac primio pogrešan proizvod, ima pravo na povraćaj novca ili zamenu za tačno onaj proizvod koji je prvobitno poručio. Trgovac je dužan da kupcu bez odlaganja vrati iznos koji je platio, nakon što se utvrdi da je proizvod neoštećen i ispravan.
Molimo Vas da nas kontaktirate telefonom ili putem e-maila kako bismo uzeli neophodne podatke i pripremili dokumentaciju. Povraćaj sredstava se vrši isključivo uplatom na tekući račun i nije moguće slati novac po kuriru u gotovini. Ukoliko je potrošač platio iznos platnim karticama, banka će na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.
